
توی مجمع سالانه امسال اعضای هیات مدیره و مدیر عامل شرکت ها دو گونه برخورد دارند با سهامدارا 1- خوب2-زننده اگه خوب باشه ینی ما میخواهیم سوده خوبی بدیم و راضی تون کنیم ... این خودش نگران کننده س که چجوری تونستید سود در بیارید تو این شرایط...بهتر اینه که اگه مبلغ سود تقسیمی اوکی باشه با باز شدن...
ادامه مطلب